Vanes

Co tak?
Wszelkie opowiadania, w których podstawą fabularną NIE JEST romans i sceny erotyczne. Wszystkie kategorie macie w etykietach.
Uwielbiam yaoi i shounen-ai, te zawsze przyjmę; yuri też nie pogardzę.
Jeśli chodzi o anime: spójrzcie na mojego MAL-a, link poniżej. Głównie zajmę się Shingeki no Kyojin, Fairy Tail, Fullmetal Alchemist, Durarara!!.

Fanfiki na podstawie książek: cykl Dary Anioła, trylogia Diabelskie Maszyny, trylogia Czarnego Maga, trylogia Zdrajcy, Igrzyska Śmierci, seria Świat Dysku, Kroniki Wampirów. O resztę pytać.

Jeśli ktoś pisze na podstawie gry  jest możliwość, że znam. Saints Row, Devil May Cry, Assasin's Creed  walić jak w dym! Wezmę, nawet gdy mam pełną kolejkę.

Również mogę się zająć blogami graficznymi (jestem szabloniarką).
Jeśli chodzi o jakieś inne  pytajcie.

Co nie?
Romans. Chyba że pojawia się jako poboczny wątek, wtedy to zniosę. Nie chcę piłki nożnej ani gwiazdek Disneya, o zespoły muzyczne pytajcie, ale raczej nie ma znam, jeśli to nie jest o Adamie Lambercie, zespole metalowym, bo raczej nic innego nie słucham.

Silne strony:
Potrafię wyłapać powtórzenie, nawet jeśli znajduje się ono o pół strony dalej. (Oczywiście wiem, że niektóre powtórzenia są zamierzone). Również znam się na przecinkologii, jak to określiła moja koleżanka Vatelema z Wanted Team.

Słabe strony:
Khem... Mało wolnego czasu.

Wiek:
19

Zaprasza do siebie:
idk-p  blog graficzny
Panda Graphics
Stała współpraca:

Kolejka zamknięta

Aktywne
White accents [Cavaletti]
Kot z masłem [Corteen]
Przekleństwo [Lis]
[leomay]
Ruins of Empire [Moon]
The Silent Scream [Okeyla Kodori]

Zawieszone
NaLu - Moc Emocji [Tayla]
Podziemny Azyl [Kaeru]
SasuNaru [Tayla]
Whatever they say, these people are torn [Renfri]
Ai no Nori [Sasame Ka]
Sit and listen silenty [Renfri]
Shidare Tenshi [Renfri]
[Neko Fuyu]
[hanamiya]
[Fantasy Lonely]

Kontakt:
GG: 8242987
E-mail: lunio9@gmail.com

1 komentarz:

  1. Minęło trochę czasu odkąd zgłosiłam się z mało tuzinkową prośbą do Vanes, jednak związaną z betowaniem. Nasza 'współpraca' nie jest codzienna, powiedziałabym, że trochę na czarno, jednak mimo tego przyjęła mnie z otwartymi rękoma za co naprawdę dziękuję. Od samego początku jestem wdzięczna za tak dużą pomoc, której mi udzieliła. Tempo jej pracy jest naprawdę zaskakujące, potrafi odesłać poprawki już po kilku godzinach. Błędy nie są jej straszne, dodaje przydatne uwagi, które naprowadzają na dobrą drogę.
    Dziękuję i polecam ^ ^
    Silver

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon