Alicja

Co tak?
Niestraszne mi horrory, fantasy, obyczajówki, romanse, dramaty itp. :) Przyjmę opowiadania autorskie i fanfiction (uniwersum popularnych książek, gier, anime, mang, komiksów – jeżeli nie znam, mogę szybko nadrobić zaległości z danego tematu :)).
Co nie?
Nie mam specjalnej awersji do par homoseksualnych, ale strasznie gorszy mnie pairing Snarry. Po prostu nie mogę tego zdzierżyć... Inne „udziwnienia” będę traktować jako ciekawą przygodę :).
Silne strony:
Logika, składnia, ortografia, opisy (uwielbiam opisy!). Czepiam się szczegółów, jestem upierdliwa (bardzo) w sprawie powtórzeń.
Słabe strony:
Przecinki.

Zasady:
1.       Do każdego tekstu, także do pojedynczego rozdziału, napisz mi jego opis. Brońboże streszczenie! Trzy, w porywach do czterech zdań o głównych elementach fabuły zawartych w tekście, przedstaw ogólny zamysł (i jak to się ma do reszty fabuły). Jak mają to odbierać czytelnicy – jako coś strasznego czy na przykład komicznego? Dzięki tym wskazówkom będę wiedziała, do czego mogę się przyczepić, a czego ruszać nie mogę (bo najzwyczajniej w świecie jest intencjonalne).

2.       Pod tekstem, nad tekstem – słowem, gdzie chcesz – zamieszczasz link do mojej podstrony (opisując go moim pseudonimem), w taki sposób: Alicja. Oczywiście, pod/nad tekstem, w którym Ci pomogłam :).

3.       Nie olewasz mnie. Oboje się szanujemy. Odpowiadamy na maile najpóźniej dwa tygodnie od daty wysłania. Jeżeli w tym czasie tekst nie jest gotowy – nie bój się, nie odgryzę ci głowy – po prostu to napisz. Jeżeli zawierasz ze mną współpracę długoterminową, a wiesz z góry, że nie będziesz wyrabiać się w dwa tygodnie z kolejnymi rozdziałami – napisz mi o tym na samym początku.

4.       Kończysz współpracę – napisz w komentarzu, jak ci się ze mną pracowało :).

Wiek:
17

Zapraszam do siebie:

Stała współpraca:
Klątwa czarownic  Angel Gadriel
Coseeterne  Annie

KOLEJKA ZAMKNIĘTA
(Nadal żyję, działam i betuję, ale ze względu na rozwój tego pierwszego
nie przyjmuję żadnych tekstów.)

PS Dziękuję Shun Camui i Leleth za uwagi dotyczące mojej podstrony!

6 komentarzy:

  1. Więc tak... nie miałam wcześniej czasu, żeby wystawić opinię tutaj.

    Jestem bardzo zadowolona z bety, czyli ALICJI. Dała cenne rady, wytknęła jak wiadomo błędy, których nie byłam świadoma, pomogła w pokazaniu niektórych niedogodności w historii bohaterów xP . Mam nadzieję, że będę się sprawowała lepiej przy kolejnych rozdziałach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zadowolona ze współpracy z Alicją i bardzo dziękuję jej za poświęcony mi czas. Alicja poprawiła moje prace naprawdę porządnie, dodatkowo był między nami miły kontakt. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z betą Alicją współpracowałam krótko lecz jestem zadowolona z jej wyników. Wytknęła mi błędy których sama nie zauważałam. Jest osobą dokładną, sumienną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaledwie w wczoraj wysłałam Alicji pierwszego maila, a już zdążyłyśmy zacząć współpracę. Wysłałam pierwszy tekst, dosłownie przed chwilą, ale muszę powiedzieć (napisać), że nawiązał się między nami miły kontakt. Wymieniłyśmy kilka maili ,w których opisała mi na czym polega "betowanie" tekstów. Więcej na temat mojej oceny na temat pracy Alicji napiszę kiedy tylko dostanę tekst z powrotem :)

    Annie M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam soł macz, 16 stron poprawione w ekspresowym tempie :) Nie mam żadnych zastrzeżeń. Alicja jest naprawdę sympatyczną osobą, co sprawia, że wytykane przez nią błędy mniej ranią wrażliwą duszę autora ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie to nawet nie zaczęłyśmy współpracy, ale i tak jestem zadowolona.
    Po mojej pierwszej wiadomości przywitano mnie słowami "Joł Karo" i od razu stwierdziłam, że trafiłam na świetnego człowieczka ;)
    Nie mam co więcej napisać, bo jak wspomniałam, musiałyśmy się szybko pożegnać.
    Polecam tą sympatyczną osóbkę! ;)

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon