Midori

Co tak?

1). Fanfiction na podstawie:
— Harry’ego Pottera (bez znaczenia czas i miejsce akcji, bohaterowie również, bo w sumie lubię wszystkich)
— Percy’ego Jacksona
— Naruto (proszę dopytać, bo nie z każdym wątkiem mi po drodze)
— Króla Szamanów
— Wiedźmina (znam książki, pierwszą i drugą część gry)
— Dragon Age’a (pierwsza, druga część, dodatek Awakening, na razie bez trzeciej, ale to się zmieni, książek nie czytałam)
— Assassin’s Creed’a (od pierwszej do trzeciej części, razem z Brotherhood i Revelations)
— jeden jedyny przypadek yaoi — SasoDei
— Gotowych na wszystko
— Pokojówek z Beverly Hills
— Gry o Tron (serial, wszystkie sezony)
— Trylogii „Blask”
2). Dramaty, opowiadania obyczajowe, romanse.
3). Wszelkiego rodzaju blogi recenzenckie (o ile chodzi o książki i filmy).
4). Opowiadania fantastyczne.
5). Horrory, śmiało można przyjść z kontrowersyjną tematyką, niestraszne mi naturalistyczne opisy.
Jest tego więcej, ale teraz nie pamiętam. Będę dopisywać. Jeśli Twojej tematyki nie ma ani tutaj, ani w punkcie kolejnym, to możesz napisać, zapytać.

 Co nie?

1). Fanfiction na podstawie:
— czegoś, czego nie znam
— Naruto, JEŚLI Twoją główną bohaterką jest Sakura, Hinata, Naruto, Sasuke, Karin, czy co tam modne jest. Mówisz, że piszesz o OC? Mówisz, że jest fantastyczna, silna, piękna, a Akatsuki bije się z Konohą, Suną i Wioską Ukrytą w Jednorożcach o tę Twoją bohaterkę? Też nie.
— Naruto, JEŚLI to yaoi. Z małym wyjątkiem, jak wspominałam, SasoDei.
2). Romanse bez sensu, gdzie proces zakochania trwa w porywach do dwóch rozdziałów. Nie chcę czytać też o gwałtach i miłości na lini gwałcący-gwałcona.
3). Poezja.
4). Opowiadania historyczne. Słabą pamięć mam, nie połączę wątków, nie wychwycę nieścisłości.
5). Homo. Po prostu nie, a wytykanie mi nietolerancyjności tego nie zmieni.
6). Parodie.
7). Blogi, gdzie największą rolę odgrywa erotyka.
8). Gwiazdki Disneya, w sumie to wszelkie gwiazdki i gwiazdy.
9). Kryminały.

 Silne strony:

                Literówki, ortografia, zapis dialogów, mniej więcej interpunkcja, kreacja postaci, opisy świata przedstawionego, zgodność z kanonem.

 Słabe strony:

                Umykają mi czasem powtórzenia i zdarza mi się rzucać przecinkami na prawo i lewo, czyli wstawiać je tam, gdzie nie mają prawa bytu.

 Wiek: 

Osiemnaście wiosen.

 Zaprasza do siebie:

 Stała współpraca:

(Zaznaczam, że nie przyjmę wszystkiego. Podejmuję decyzję na podstawie podesłanej próbki, więc proszę się nie obrażać, że tą przyjęłam, a tamtą nie. Wszystko zależy przede wszystkim od tematyki.)
Skowyt Banshee (Agrat bat Machlat)
  Zapraszam!

Współpraca jednorazowa:

(Chętnie zbetuję jeden rozdział, jednopartówkę, cokolwiek jednorazowo. Co do tematyki i innych szczegółów, moje wytyczne są takie same, jak do współpracy stałej.)

Już jestem, można mnie złapać zarówno na GG, jak i na mailu. Kolejka otwarta, chętnie coś jeszcze przygarnę.

 Kontakt:

GG: 44914500
Mail: midori.kiwashi@gmail.com

Inne:

               Będę starała się, aby Twój tekst poprawić jak najszybciej, w miarę możliwości. Jednakże zdarza mi się zamulić, sprowadzić na siebie deszcz różnorakich spraw do załatwienia i zwyczajnie nie używać komputera przez x tygodni, a co za tym idzie, odstawić na ten czas blogowanie. Dlatego mogę odpowiedzieć czy oddać rozdział po dłuższym czasie. Umówmy się, że do miesiąca, ale będę uprzedzać, że poprawa tyle potrwa.
               Poprawiam w Wordzie 2007 i dodaję komentarze, więc jeśli nie posiadasz tego programu, to również to zaznacz, a znajdziemy jakieś rozwiązanie.
               Kiedy zgłaszasz się do mnie, w pierwszej wiadomości mniej więcej wytłumacz, o czym piszesz, jakie masz zamierzenie i coś o sobie.
               Zawsze mogę odmówić bety z powodu tematyki.
               Szanuj mnie, a ja będę szanowała Ciebie. I wszyscy będą zadowoleni.
               Nie poprawiam hurtowo", jedynie pojedyncze rozdziały. Więc jeśli masz, na przykład, bloga zakończonego, czy z kilkudziesięcioma rozdziałami i szukasz kogoś, kto to wszystko poprawi, to nie będę to ja. 
              Zaznacz na blogu, że jestem Twoją betą.
               Generalnie preferuję pozostawanie w kontakcie z osobą, której betuję tekst. Nie wszystko wpisuję w rozdziale, jeśli powtarzasz jakiś błąd nagminnie, to napiszę Ci to bezpośrednio.
               Raz na kwartał przeprowadzam test obecności, co oznacza mniej więcej tyle, że jeśli nie wymieniam z Tobą wiadomości w miarę regularnie, a zalegasz w mojej kolejce, to spodziewaj się wiadomości. Na określenie się co do naszej współpracy daję Ci tydzień, po tym czasie wypadasz. Opcjonalnie możesz wcześniej zaznaczyć, że wchodzisz na maila rzadziej niż raz na tydzień, wtedy dajmy sobie, powiedzmy, dwa tygodnie. Wszystko do uzgodnienia. 
Preferuję kontakt przez maila, ale dostosuję się.

3 komentarze:

  1. Bardzo sprawna odpowiedz na wiadomości co bardzo sobie liczę i z chęcią niedługo znowu napiszę pochwalną opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra beta, która szanuje Twój czas. Odpisuje błyskawicznie, na rozdział nie trzeba czekać długo. Kulturalna i rzetelna. Jej sugestie są naprawdę pomocne, polecam koleżankę po fachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mogę powiedzieć? Świetna beta, która szanuje Twój czas.
    Na rozdziały nie trzeba długo czekać.
    Doradza, sprawnie sprawdza i przesyła. Do tego zawsze możesz się czegoś od niej nauczyć.
    Bardzo miła, z którą można miło porozmawiać.
    Jeśli szukacie bety, to lepszej nie znajdziecie!
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon