Hakurenio

Co tak?
Obyczajówki, romanse, psychologiczne, fantasy (szczególnie mile widziane low fantasy, ale pozostałymi też nie pogardzę), science fiction, psychologiczne, horrory, apokaliptyczne. (Jeśli komuś zamarzy się coś sportowego o piłce ręcznej, serdecznie zapraszam ^^).
Fan fiction, książki: zależy, poza tym Gra o Tron, potterowskie (wszystkie oprócz czasów Harry'ego Pottera); seriale: The Walking Dead; manga i anime: Fullmetal Alchemist + Brotherhood, Aldnoah.Zero, Fairy Tail. Z gier właściwie tylko i wyłącznie Five Nights at Freddy's.
O inne polecam zapytać, bo wymieniłam tylko garstkę znanych mi tytułów.

Gdyby ktoś miał jakiegoś tasiemca, nie będzie się musiał długo dobijać. :D


Co nie?
Erotyczne (zwłaszcza na tle homoseksualnym), kryminały (niezbyt się na tym znam), opowiadania o gwiazdach i sportowcach, o cukierkowych wampirach, Potterowskie — czasy Harry'ego Pottera (wiem, powtarzam się), zbiory opowiadań; poezja; większość gier.


Silne strony:
Ortografia, interpunkcja, zapis dialogów, kreacja postaci i świata przedstawionego. Za to czasem mogę pominąć jakiś błąd logiczny (pracuję nad tym). Każdy tekst przeglądam więcej niż raz.

Słabe strony/mankamenty:
Czepliwość. Proszę nie brać sobie tego do serca; wolę wskazać za dużo (jeśli zechcesz się ze mną pokłócić, nie mam nic przeciwko) niż za mało.

Stała współpraca:
1. Z popiołów powstań niczym feniks (HP) — Bloody Rose
2. Miasto bez ciebie — Nerinne
3. Hope is our only rescue  — Anczi
4. Tylko pięć zwyczajnych nocy (FNaF) — The_Storyteller781

Kontakt
hakureniio.oakku@gmail.com

Inne:
Pracuję w Wordzie i Dokumentach Google, ewentualnie WordPadzie. Używam komentarzy i kolorów, na ogół staram się wskazać błędy, ale poprawienie tekstu pozostawiam Tobie — nie nastawiaj się, że przyjdziesz na gotowe.
Kiedy zgłaszasz się do mnie, napisz w pierwszej wiadomości coś o sobie (nie zapomnij o nicku :)) i o czym piszesz (będzie mi  łatwiej sprawdzać, jeśli wymienisz kilka kategorii, do których należy twoje opowiadanie/tekst).
 Zwracaj się do mnie w formie żeńskiej.

1 komentarz:

  1. Poznałam wiele bet zanim spotkałam Harekunio, ale z żadną z nich nie współpracowało mi się tak dobrze. Hachi -bo tak ją nazywam - nie tylko bardzo dokładnie sprawdza prace, lecz także błyskawicznie je oddaje. Przyznam, że na samym początku byłam zaskoczona, że tak szybko uporała się z moimi błędami, których pewnie nie było mało.
    Jednak dla mnie Hachi nie jest wyłącznie betą, której mogę podrzucić swoje małe kłopoty, ale również wspaniałą rozmówczynią. Dotychczas krępowałam się pisać z betami. Myślałam, że będą wytykać mi błędy na każdym kroku. Niestety, niektóre osoby tak robiły, jednak nie Hachi. Z nią mogę pisać i pisać, i to bez jakiegokolwiek stresu.
    Hachi, jeśli to czytasz, to wiedz, że tak łatwo cię nie oddam :D
    Tak poza tym… polecam tą panią!
    Bloody Rose

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon