Beannderhia




Co tak?
Nie odmówię opowiadaniom kryminalnym, thrillerom, historiom psychologicznym, dramatom. Fanfiki też przyjmuję, jeśli nie potrzebuję wiedzy na temat utworów, do których są pisane (jest możliwość, że dany temat akurat znam, więc warto pytać). Wszystkie pozycje, jakie na pewno przyjmę, są zawarte w etykietach. 

Co nie?
Wszystko, czego nie wymieniłam powyżej. Oczywiście nie bronię pisać z zapytaniem o przygarnięcie swojej twórczości, nie gryzę za mocno.

Mocne strony
Składnia, logika, ortografia, zapis dialogów, literówki, interpunkcja.

Słabe strony
Nie jestem nieomylna.


Dodatkowo:
– Tekst sprawdzam w dokumencie Google – uprzejmie proszę o podsyłanie prac w formatach .doc lub .docx.
– Na sprawdzenie rozdziałów daję sobie nieokreśloną ilość czasu.
– Skupiam się przede wszystkim na błędach, bardzo rzadko wyrażam własną opinię o utworze. 
– Nie sprawdzam rozdziałów, które były opublikowane przed nawiązaniem współpracy.
– Gdy przytłoczy mnie natłok obowiązków i nie będę miała czasu, by zmieścić się w terminie oddania pracy, poinformuję o opóźnieniach i oszacuję termin podesłania sprawdzonej treści.
– Sposób betowania omawiam w przysłanym dokumencie po uprzednim sprawdzeniu. Używam funkcji komentarzy.
– Jestem wredna i sarkastyczna, ale nikogo jeszcze nie zjadłam. Jeśli coś mi nie pasuje, piszę o tym. Staram się dokładnie tłumaczyć popełnione błędy.
– W przypadku chęci nawiązania współpracy prosiłabym, aby na samym początku się przedstawić pseudonimem, jaki obrałeś w Bloggerze – jako autor swojego opowiadania. Niezbędne jest również, by w skrócie poinformować, o czym piszesz, z jakimi błędami się zmagasz i czego ode mnie oczekujesz.
– Nie wymagam ciągłego komunikowania się ze mną, ale po upływie dwóch miesięcy milczenia, współpraca zostaje zerwana i nie muszę o tym informować. 
  

Wiek 
Do trzydziestki bliżej niż dalej.




Stała współpraca (max. 2)
 1.  
2. 
 



Współpraca jednorazowa:  w najbliższym czasie nie
 
Kontakt 
1. ghoulocto.derhia@gmail.com   
Jestem, ale krucho u mnie z czasem.

Aktualizacja: 28.07.20


5 komentarzy:

  1. Współpracowałam z Penną przez ładny rok i muszę przyznać, że dziewczyna jest naprawdę solidna. Odwala kawał dobrej roboty! :)Oddaje rozdziały bardzo szybko, kilka razy zdarzyło się, że dostałam rozdział jeszcze w tym samym dniu, w którym go wysłałam. Jestem bardzo zadowolona z współpracy.
    Polecam tę betę - jest naprawdę świetna w tym co robi! ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Penna jest wspaniałą betą. Podziwiam jej cierpliwość i to, że mnie nie wyrzuciła z kolejki, chociaż nie dawałam znaku życia od dwóch i pół miesiąca.
    Współpraca z nią jest rewelacyjna. Szybko odsyła poprawione rozdziały.
    Gorąco polecam! :)
    Pozdrawiam,
    Ithrise

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracuję z Penna od niedawna, jest naprawdę wspaniała. Poprawiony rozdział otrzymałam naprawdę szybko. :) odpowiada mi również forma w jakiej Penna poprawia tekst ponieważ jest ona zrozumiała.
    Jest naprawdę świetna w tym co robi :D
    Pozdrawiam,
    Beatrice

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki obrałeś w bloggerze
    To nazwa własna.

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon