Beannderhia




DROGI LUDU, jeśli rozważacie współpracę ze mną, to informuję, że przez dłuższy czas rozdziały mogę sprawdzać tylko w weekendy, więc czas oczekiwania się wydłuży.  


Co tak?
Nie odmówię opowiadaniom kryminalnym, ostrzegam jednak, że to gatunek, do którego mam ogromny sentyment, więc prześwietlę wszystko dokładnie, przyczepię się nawet do najmniejszej dziury w fabule. Można się do mnie zgłaszać z opowiadaniami erotycznymi – pod warunkiem, że cała treść nie skupia się na samych stosunkach płciowych, zachwalaniu głównej bohaterki (ew. głównego bohatera), wielkiej miłości bez ładu i składu – krótko mówiąc, typowych G(r)ejowych maniaków nie przyjmuję, żeby była jasność. Ponadto jestem w stanie przejrzeć dramaty, thrillery, opowiadania przygodowe, obyczajowe, horrory – które również przeszyję sokolim wzrokiem. Historie na podstawie mangi, anime (w tym yaoi, yuri) przyjmuję pod warunkiem, że znajomość tematu nie jest konieczna (jednakże jest duże prawdopodobieństwo, iż nadrobię zaległości mimochodem). Sensacyjne i zbiory opowiadań także przyjmę bez kręcenia nosem. Natomiast jeśli chodzi o romans, sprawdzę, ale możliwe jest, że – gdy mi nie podpasuje – zakończę współpracę.

Co nie?
Wszystko, czego nie wymieniłam powyżej. Oczywiście nie bronię pisać z zapytaniem o przygarnięcie swojej twórczości, nie gryzę za mocno.

Mocne strony
Składnia, logika, ortografia, zapis dialogów, literówki, interpunkcja.

Słabe strony
Może tak – jeżeli czegoś nie wiem, a jest tego sporo, staram się douczyć czy to w Internecie, czy podręcznikowo. Nikt nie jest nieomylny, toteż zdarza mi się popełnić błąd. Dlatego za swoje gafy (i te przeoczone w tekście) całkowicie odpowiadam tylko ja.
Niestety mam beznadziejną pamięć (walczę z tym). Jeżeli nie wysłałam rozdziału po dwóch tygodniach i nic o zastoju nie wspomniałam, pisz, z pewnością zapomniałam.

Dodatkowo:
– Tekst sprawdzam w Wordzie (niestety nie posiadam, póki co) albo dokumencie Google – uprzejmie proszę o podsyłanie prac w formatach .docx lub .doc
– Na sprawdzenie jednego rozdziału mam dwa tygodnie (patrz komunikat wyżej). W przypadku treściwszej części (kilku rozdziałów za jednym razem) daję sobie nieokreśloną ilość czasu – niestety, maszyną nie jestem i mam życie poza Internetem.
– Gdy przytłoczy mnie natłok obowiązków i nie będę miała czasu, by zmieścić się w terminie oddania pracy, poinformuję o opóźnieniach i oszacuję termin podesłania sprawdzonej treści.
– Sposób betowania omawiam w przysłanym dokumencie po uprzednim sprawdzeniu. Używam funkcji komentarzy.
– Jestem wredna i sarkastyczna, ale nikogo jeszcze nie zjadłam. Jeśli coś mi nie pasuje, piszę o tym. Staram się dokładnie tłumaczyć popełnione błędy.
– W przypadku chęci nawiązania współpracy prosiłabym, aby na samym początku się przedstawić pseudonimem, jaki obrałeś w bloggerze – jako autor swojego opowiadania. Niezbędne jest również, by w skrócie poinformować, o czym piszesz, z jakimi błędami się zmagasz i czego ode mnie oczekujesz. Byłabym też wdzięczna za podawanie linku do swojej strony, na której publikowana jest (bądź będzie) historia.
– Nie wymagam ciągłego komunikowania się ze mną, ale po upływie co najmniej pięciu miesięcy – bez uprzedniej wiadomości o losach twórczości – współpraca zostaje zerwana i nie muszę o tym informować.
     

Wiek
Stara.




Stała współpraca (max. 5)
 1. Queen
2. Yuriko
3. Rosisi
4.
5. 



Sama decyduję, co aktualnie wezmę, czego nie. Więc kolejka z reguły otwarta. 

Współpraca jednorazowa:  nie
 
Kontakt
1. Pamelitta983@gmail.com 





3 komentarze:

  1. Współpracowałam z Penną przez ładny rok i muszę przyznać, że dziewczyna jest naprawdę solidna. Odwala kawał dobrej roboty! :)Oddaje rozdziały bardzo szybko, kilka razy zdarzyło się, że dostałam rozdział jeszcze w tym samym dniu, w którym go wysłałam. Jestem bardzo zadowolona z współpracy.
    Polecam tę betę - jest naprawdę świetna w tym co robi! ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  2. Penna jest wspaniałą betą. Podziwiam jej cierpliwość i to, że mnie nie wyrzuciła z kolejki, chociaż nie dawałam znaku życia od dwóch i pół miesiąca.
    Współpraca z nią jest rewelacyjna. Szybko odsyła poprawione rozdziały.
    Gorąco polecam! :)
    Pozdrawiam,
    Ithrise

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpracuję z Penna od niedawna, jest naprawdę wspaniała. Poprawiony rozdział otrzymałam naprawdę szybko. :) odpowiada mi również forma w jakiej Penna poprawia tekst ponieważ jest ona zrozumiała.
    Jest naprawdę świetna w tym co robi :D
    Pozdrawiam,
    Beatrice

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon