Yuriko

Co tak?



1. Fanfiction
Najchętniej przygarnę opowiadania o tematyce manga/anime. Wszystkich przeczytanych/obejrzanych przeze mnie tytułów nie sposób zliczyć, a tym bardziej wypisać, więc o szczegóły proszę pytać. Nie są mi obce zarówno tasiemce, jak i krótsze serie. Oczywiście zdarza się, że czegoś nie widziałam, ale w takiej sytuacji nie jest problemem poświęcenie niewielkiej ilości wolnego czasu na zapoznanie się z tytułem.

2. Fantastyka

3. Kryminalne

4. Opowiadania własne

5. Thriller/horror

6. Przygodowe

7. Psychologiczne

8. Zbiór opowiadań



Co nie?

1. Obyczajowe

2. Historyczne

3. Romans

4. Wiersze

5. Harry Potter

6. Wszystko związane z k-popem 


 Silne strony:

interpunkcja, gramatyka, ortografia, logika, kreacja bohaterów,

 Słabe strony:

Jestem zdecydowanie za miła dla autorów.
Mam trudności z powtórzeniami.

 Wiek:

Rocznik '99

 Zaprasza do siebie:

brak.

 Stała współpraca (max.?): 

Mogę przygarnąć jakieś duszyczki.

Dodatkowo:

1. Jestem tylko człowiekiem, mogę się mylić.
2. Nie sprawdzam tekstu z dnia na dzień, zazwyczaj robię to w weekendy, ewentualnie w luźniejszy wieczór. Jeśli coś jest potrzebne „na zaraz", to postarałabym się, w miarę możliwości, przejrzeć tekst jak najszybciej.
3. Przekleństwa, sceny brutalne, ciężkie tematy oraz tematy tabu nie są mi straszne i nie mam problemów z ich sprawdzaniem.
4. Nie każdy tekst przyjmę. 
5. Gdy wysyłasz mi rozdział, proszę, opisz mi go trochę. Nie mówię o streszczeniu. Proszę o wskazanie najważniejszych części fabuły, ewentualnie o emocjach, jakie chcesz wzbudzić w czytelniku, gdy przegląda Twój tekst.

Kontakt:

mail: yuriko.hachi@gmail.com
GG: 52451057 (jestem notorycznie niewidoczna)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon