Yuriko

Co tak?



1. Fanfiction
Najchętniej przygarnę opowiadania o tematyce manga/anime. Wszystkich przeczytanych/obejrzanych przeze mnie tytułów nie sposób zliczyć, a tym bardziej wypisać, więc o szczegóły proszę pytać. Nie są mi obce zarówno tasiemce, jak i krótsze serie. Oczywiście zdarza się, że czegoś nie widziałam, ale w takiej sytuacji nie jest problemem poświęcenie niewielkiej ilości wolnego czasu na zapoznanie się z tytułem. (Link do mojego MAL-a pojawi się wkrótce, czyli jak znajdę czas na uzupełnienie strony).

2. Fantastyka
Uwielbiam pod prawie każdą postacią. Warunki przyjęcia tworu są dwa: opowiadanie musi być ciekawe i logiczne.

3. Kryminalne
To mój ulubiony rodzaj powieści, więc na całokształt będę patrzeć bardziej krytycznie niż na inne dzieła. Jeśli ktoś inspiruje się Agathą Christie, to  prosiłabym o pozostawienie mnie w spokoju. Może to i najbardziej znana pisarka tego gatunku, ale nie trawię jej książek. Proszę, oszczędźcie mi tego.

4. Opowiadania własne
Doceniam osoby, które kreują swój własny świat, niepowtarzalnych bohaterów, innowacyjną fabułę, bo wiem, że zabiera im to dużo czasu. Zrobię co w mojej mocy, by pomóc takim osobom.

5. Thriller/horror
Niestraszne mi tego typu opowiadania, nie brzydzą mnie krew, flaki, martwi ludzie, klauni, ucinanie kończyn itp.

6. Przygodowe
Fabuła to fundamentalna sprawa. Bez dobrej podstawy nie liczyłabym na pozytywne rozpatrzenie propozycji.

7. Psychologiczne

8. Zbiór opowiadań



Co nie?

1. Obyczajowe
Nie trawię ich. Niemiłosiernie mnie nudzą, a na większości zasypiam. Istnieje znikome prawdopodobieństwo, że przyjmę. 

2. Historyczne
Nie wezmę na swoje barki odpowiedzialności za zgodność historyczną.

3. Romans
Romans dla samego romansu? Zdecydowanie odmawiam.

4. Wiersze
Bez szans. Nie rozumiem ich, tak jak samego zamysłu liryki.

5. Harry Potter
Po prostu nie. 




 Silne strony:

interpunkcja, gramatyka, ortografia, logika

 Słabe strony:

Jeszcze się kształcę i nie wiem wszystkiego.
Jestem zdecydowanie za miła dla autorów.
Mam trudności z powtórzeniami.

 Wiek:

Rocznik '99

 Zaprasza do siebie:

Może na razie lepiej nie...

 Stała współpraca (max.?): 

Bractwo Yōkai (by tpiapiac)
Córka boga (by Midori)

Mogę przygarnąć jakąś duszyczkę

Dodatkowo:

1. Jestem tylko człowiekiem, mogę się mylić.
2. Nie sprawdzam tekstu z dnia na dzień, zazwyczaj robię to w weekendy, ewentualnie w luźniejszy wieczór. Jeśli coś jest potrzebne „na zaraz", to postarałabym się, w miarę możliwości, przejrzeć tekst jak najszybciej.
3. Przekleństwa, sceny brutalne, ciężkie tematy oraz tematy tabu nie są mi straszne i nie mam problemów z ich sprawdzaniem.
4. Nie każdy tekst przyjmę. 
5. Gdy wysyłasz mi rozdział, proszę, opisz mi go trochę. Nie mówię o streszczeniu. Proszę o wskazanie najważniejszych części fabuły, ewentualnie o emocjach, jakie chcesz wzbudzić w czytelniku, gdy przegląda Twój tekst.

Kontakt:

mail: yuriko.hachi@gmail.com
GG: 52451057 (jestem notorycznie niewidoczna)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon