Agrat bat Machlat

Co tak? 

Wampiry, wilkołaki, anioły, demony, elfy, magowie, wszystko, każdy typ fantasy; horrory; panteony bóstw, mitologie, opowiadania religijne (do omówienia); opowiadania erotyczne, wulgarne, kontrowersyjne, turpistyczne; romanse (biorę to na klatę, ale przy schematycznych wypocinach, gdzie główną bohaterką jest nastolatka będąca wcieleniem autorki, mogę być niemiła);
FF:
Harry Potter
  Gra o Tron
Supernatural
Vikings
Pamiętniki Wampirów (tylko nie róbcie zakochanego kundla z Damona)
— The Originals
Salem 
i inne, proszę pytać.

Co nie? 

 Opowiadania stricte historyczne (mam słabą pamięć, zatem jeśli opcio wymaga szczegółowej znajomości historycznej odpadam), fanowskie, o postaciach Disneya, parodie, opowiadania psychologiczne, mangi i anime, FF do gier, poezja.

Silne strony: 

Ortografia, powtórzenia, zapis dialogów, literówki, logika, kreacja świata przedstawionego i bohaterów.

Słabe strony: 

Zdarza mi się zapomnieć bardziej szczegółowe kwestie z kanonu w przypadku fanfików. 
Bywa, że umykają mi przecinki, zwłaszcza kiedy pochłonie mnie fabuła.

Wiek: 

Stara, ale jara.

 Zaprasza do siebie: 


 Stała współpraca: 

O spadaniu gwiazd (Freya)
Synowe Chaosa (Winter Bucky)


Raczej zamknięta, ale można próbować z jakimiś petardami lub krótkimi rozdziałami.

Współpraca jednorazowa, nieregularna:

Podróż do przyszłości (Barty Black)
Zapłata (Aleksandra  Ghostilavae)
Zakrzywienie Czasu  (Violette Laurent)
Znalazłam Ciebie (Caroline Clarke)
Martwy Koziorożec (Aime Blaki)
Wrota Śmierci (Calliste)


 Kontakt: 
agratbatmachlat69@gmail.com

Inne: 

1. Teksty przyjmuję tylko w Wordzie. (format .doc, .docx)
2. Jeśli chcesz nawiązać współpracę, napisz krótko w wiadomości, o czym piszesz, jak często; podaj ewentualny adres bloga. Myślałam, że to oczywiste, jednak, jak widzę, nie dla wszystkich.
3. Betowany rozdział czytam zazwyczaj tylko raz.
4. Swoje uwagi zaznaczam w komentarzach.
5. Bywa, że na rozdział u mnie trzeba poczekać kilka dni, bywa, że odsyłam jeszcze tego samego dnia.
6. Jeśli nawiążemy już współpracę, wysyłany rozdział odpowiednio zatytułuj: podaj tytuł bloga, nr rozdziału, swój nick/nazwę, pod jaką piszesz do mnie maile.

8 komentarzy:

  1. Dziś dostałam od naszej drogiej Agrat bat Machlat zbetowany rozdział. Ludzie dziewczyna jest fantastyczna. Zna się na tym co oferuje i robi to naprawdę fachowo. Ze świecą szukać takiego Beta Reader'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że tak, droga Zokiro. Agrat jest naprawdę świetną betą i niesamowicie miłą osobą. Dobrze mi się z nią współpracuje. Cieszę się, że do niej napisałam, bo właśnie na kimś takim mi zależało. Chciałam poznać betę, która będzie się ze mną dobrze dogadywała, ale jednocześnie wytknie mi wszystkie moje głupie błędy, z których potem będziemy mogły się wspólnie naśmiewać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpoczęłam współpracę z Agrat i zdecydowanie tego nie żałuję. Dziewczyna jest rzetelna i profesjonalna! Rozdziały są sprawdzane szybko, mamy stały kontakt mailowy. Serdecznie polecam pracę z Agrat! Nie pożałujecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie otrzymałam pierwszą, sprawdzoną pracę i jestem wniebowzięta! Dziewczyna jest rzetelna, pracowita, wszystkie niedociągnięcia, które gdzieś tam miałam, czyli wszelkie powtórzenia, przecinki, nieklejącą się fabułę - ta cudowna kobieta spokojnie wszystko wypisała i wyjaśniła, jak i dlaczego w komentarzach. No po prostu bajka! Wszystkim serdecznie polecam Agrat! Naprawdę wspaniała osoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz krótko w wiadomości o czym piszesz
    Zabrakło przecinka.

    swój nick/nazwę pod jaką piszesz do mnie maile
    Tutaj też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ci za współprace i pomoc. Dużo mi ona dała. Mam nadzieję, że inni w przyszłości będą również zadowoleni z twoich rad.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam w zeszłym tygodniu (?) rozdział. Wysmarowałam już w prywatnej wiadomości jaka jestem zachwycona i zadowolona ze współpracy, jak dużo trafnych uwag miała i przede wszystkim wszelkie wątpliwości dało się do gruntu przedyskutować. Uznałam, że trzeba tu rzucić opinią, zatem rzucam: dla mnie milion na dziesięć i polecam serdecznie każdemu :D

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon