Aranel

Co tak?

 

Przede wszystkim opowiadania historyczne (szczególnie okres międzywojenny jest mi bliski), obyczajowe i przygodowe, romanse.
 
Fan fiction:
– wszelka twórczość Tolkiena – pod warunkiem, że opowiadania są w miarę kanoniczne,
– Świat Dysku,
– Harry Potter,
– gry:
Dragon Age I, Dragon Age II, Dragon Age: Inkwizycja, 
Assassin's Creed I, Assassin's Creed II, Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed: Revelations, Assassin's Creed III, Assassin's Creed: Black Flag, Assassin's Creed: Rogue, Assassin's Creed: Syndicate;
– jeśli chodzi o seriale, sporo ich oglądałam, więc jest duże prawdopodobieństwo, że znam dany fandom.
O inne pytajcie.
Współpracę jednorazową podejmuję, ale nie zawsze; moja decyzja zależy od ilości wolnego czasu, jakim dysponuję, a ta kwestia to istna ruletka.


Co nie?

Horrory, thrillery, psychologiczne, zjawiska paranormalne.
W przypadku opowiadań o celebrytach, pytajcie.


Silne strony: 

Logika, interpunkcja, wyłapywanie błędów ortograficznych, gramatycznych, literówek.
  

Słabe strony:  

Powtórzenia; zdarza się, że umykają mi drobne błędy, dlatego staram się sprawdzać tekst dwa razy... A to może potrwać.


Wiek: 

Dwadzieścia trzy lata.


Zaprasza do siebie:  

Ponad wszystko, ponad siebie


Stała współpraca: 

Czyste serce (April Rove)
Upiorny Wędrowiec (Wiedźma Tailtiu)
Przeszłości smak  (Acrimonia)
Embers of Asgard (Embers) 
Dwa serca, dwa światy  (Wesoły Kostek)

    





Kontakt: 

aranel.black@gmail.com 


 

20 komentarzy:

  1. Z Aranel bardzo dobrze mi się jak na razie współpracuje. Beta wyłapuje sprawnie wszystkie potknięcia i podpowiada, jak je zniwelować. Wyraża również swoje opinie, jeśli z czymś się nie zgadza. Dodatkowo bardzo szybko oddaje poprawione teksty.
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beta jest bardzo dobra. Poprawiła moje błędy, zaproponowała poprawki. Wyraża swoje uwagi. Jestem bardzo zadowolona.
    Gorąco polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy jednorazowej z Aranel. Sprawdziła prolog mojego opowiadania jeszcze tego samego dnia od wysłania prośby z zapytaniem o nawiązanie współpracy.
    Do tego nie pominęła żadnego błędu, zaproponowała poprawki, które od razu zrealizowałam w pisanej przez siebie historii.
    Naprawdę polecam współpracę z Aranel, jest świetna jako beta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Aranel współpracuję krótko, ale jest bardzo fajnie. Szybko oddaje poprawione rozdziały, zawsze coś doradzi, można z nią porozmawiać. Ponadto jest bardzo cierpliwa, kiedy zasypuję ją gradem pytań (czasem może zbyt dziecinnych). Bardzo lubię Aranel, bo jest konkretna i widać, że się stara i nie robi niczego na odwal.
    Serdecznie polecam Aranel, bo świetnie się sprawdza jako beta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Aranel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie zbetowała mi tylko jeden rozdział, ale nasza współpraca będzie trwała jeszcze długo, bo betą jest świetną. :) Proponuje, komentuje, zmienia. Mam teraz kolejne marzenie - potrafić pisać tak bezbłędnie, jak Aranel! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracujemy razem ponad dwa miesiące i jest świetnie! Aranel to idealna beta i daje radę ujarzmiać moje przecinki. Poza tym jest konkretna i stara się wszystko wytłumaczyć żebym nie powtarzała błędów. Naprawdę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zadowolona z pracy bety, jaką jest Aranel. Wysyłając do niej list myślałam, że będę czekać w nieskończoność. Myliłam się, gdyż odpowiedź zwrotną otrzymałam już następnego dnia. Prócz poprawionego tekstu otrzymałam także masę przydatnych wskazówek, za które chciałabym gorąco podziękować. Polecam. Współpraca na najwyższym poziomie :)

    mruczymy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranel jest boska. Przerobiłam już kilka bet, ale ta jest najlepsza. Szybko i dokładnie sprawdza rozdziały oraz ma siłę do moich przecinków ;)
    Jest miła i bez problemu można się z nią dogadać. Dobrze jest mieć kogoś z kim można normalnie się dogadać, a nie tylko wymieniać się rozdziałami. Polecam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Aranel pracuję od miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Błędy wytknięte co do jednego, sugeruje własne poprawki, mówi jak je niwelować. Dodatkowo tekst sprawdzony w ekspresowym tempie. Ma nerwy do moich literówek i przecinków.
    Jest uprzejma, można z nią porozmawiać.
    Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Aranel pracuję od ok dwa/trzy tygodnie i jestem bardzo zadowolona, nie tylko wyłapuję błędy ale także piszę jak je naprawić by na następny raz ich nie było.
    Tekst jest sprawdzany bardzo szybko. Jest bardzo sympatyczna i nie denerwuję się jeśli popełnia się kilka razy te same błędy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aranel to dobra, profesjonalna beta, której pięknie udało się ujarzmić mój brak przecinków! :D Jestem bardzo zadowolona ze współpracy, bo dostałam również kilka wskazówek na przyszłość, co jest nieocenione!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie Aranel zbetowała mi pierwszy rozdział, a ja już jestem pod wrażeniem. Spokojnie tłumaczy wszystkie błędy, daje swoje komentarze i opinie. Ponad to wyłapuje wszystkie potknięcia i daje wskazówki jak ich unikać. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy i mam nadzieję, że będzie ona dłuższa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Aranel współpracuję od mojego rozdziału pierwszego, więc niewiele czasu minęło... Jednak postanowiłam wystawić jej opinię już teraz.
    Aranel jest bardzo miła i potrafimy oddzielić sprawy prywatne od zawodowych. Wskazuje najmniejsze błędy i tłumaczy dlaczego jest tak, a nie inaczej. Wyłapuje przecinki, które są w złym miejscu, lub jest ich za dużo - a mam do nich słabość. Zapisałam sobie kilka jej wskazówek co do pisania na przyszłość i za każdym razem, kiedy zaczynam pisać, zaglądam do jej porad i staram się pisać lepiej. Mam nadzieję, że za bardzo Cię nie męczę swoimi głupimi błędami, no ale musisz się pogodzić z tym, że nasza współpraca jeszcze potrwa długoooooo... No chyba, że Ty zadecydujesz inaczej :)

    Pozdrawiam i polecam tę betę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Współpracę z Aranel zaczęłam dawno – nie pamiętam dokładnie kiedy. Zbetowała mi w tym czasie jedynie cztery rozdziały, ale to głównie z mojej winy, bo przed poprawieniem jednego nie wysyłam jej kolejnego, aby nie narobić sobie zaległości. No i Aranel ma studia, więc trzeba było przeczekać sesję, ale i tak jestem zadowolona, bo poprawiony rozdział dostaję zwykle nie później niż po kilku dniach.

    Poprawki dotyczące fabuły wprowadza w sposób miły, ale jednak utrzymuje przy swoim do końca i, mimo początkowej niepewności, jej argumentacja w końcu mnie przekonuje.

    Co do błędów językowych – zwykle nie tłumaczy poprawek tego rodzaju, ale jeśli się ją zapyta (nawet o największą głupotę), zawsze odpowie. Wypisała mi mnóstwo zasad interpunkcji, podała przykłady, wyjaśniła składnię i inne takie bzdety oraz odmianę przez przypadki słowa „węże” (niby nic trudnego, ale mi nie idzie).

    Wyłapuje prawie wszystko i widać, że się na tym zna. Dwa razy przyłapałam ją na niezauważeniu czegoś. Raz w przypadku powtórzenia (które wymieniła jako słabą stronę) i raz zdanie było tak zbudowane, że nie zauważyła, o której osobie tam piszę, ale nawet ja potrzebowałam na to chwili (paręnaście razy czytałam ten sam dialog i w końcu odkryłam sens).

    Ma mnóstwo cierpliwości do mnie i do mojego tekstu, za co dziękuję z całego serca.

    Jestem dumna, że taka osoba zgodziła się betować mój tekst i liczę, że ta współpraca potrwa jeszcze długo.

    Pozdrawiam ją i wszystkich, którzy zastanawiają się nad doborem bety. Ja nie wyobrażam sobie współpracy z kimś innym i myślę, że każdy, komu zbetowała przynajmniej jeden rozdział, się ze mną zgodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy serial The Flash/Arrow jest Ci znany? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aranel szybko odpowiedziała na mojego maila i zgodziła się zbetować krótką miniaturkę. Wyraźnie zaznaczyła błędy, wyjaśniła, na czym polegają i jak można je zastąpić. Nie miałam wobec niej absolutnie żadnych zastrzeżeń – zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam :)
    Napisałam maila, mam nadzieję, że doszedł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon